Pörkölt tipp tészta nélkül, diétásan!
2013. december 09. írta: ye.smile.love

Pörkölt tipp tészta nélkül, diétásan!

 

Mivel a szigorú diétában a tésztaféléket ki kell hagyni, a liszt miatt, sokan teljesen lemondunk néhány ételről. Pedig nem kell lemondani, csupán át kell kicsit alakítani a dolgokat.

399693.jpgHa éppen kemény diétán vagy, de otthon pörkölt az ebéd, ne keseredj el, mert egy kis turpissággal máris ehetsz belőle! Persze azért ezt sem kell túlzásba vinni.

A hús bár valószínűleg nem csirkemellből van, de pár kocka marhahusi szerintem nem a világvége. Talán annyi még, hogy a napraforgó olajat jobb lenne olívaolajjal helyettesíteni.

A tipp a következő: tészta helyett tedd túróra a pörköltet.
Az ötletet a marhapörkölt túrós csuszával adta, amiről nemrég tudtam meg, hogy van, ahol bizony ebben a kombinációban fogyasztják, ráadásul mellé savanyú vagy kovászos uborkát esznek. Amikor megkóstoltam, sosem gondoltam volna, hogy ennyire isteni finom!
Szóval félzsíros túróra tedd rá a pörköltet, száraz maga a túró, akkor kicsit javítsd fel zsírszegény tejföllel. Tiszta fehérje, kevés szénhidrát, úgyhogy még jót is teszel vele a szervezetednek.


Mivel én imádom a túrót is, meg a tejfölt is, nekem nagyon ízletes és így nem maradtam le semmiről.

DSC03144.jpg

Jó étvágyat!

süti beállítások módosítása