Edzés ajánló 1.: NetFit Kickbox
2013. március 22. írta: ye.smile.love

Edzés ajánló 1.: NetFit Kickbox


A NetFit Tv Youtube-ra feltöltött csatornái között találtam rá erre a 25 perces csudajó edzésre.
Alapból imádom azt, ami kickbox-szal kapcsolatos, de ez nagyon megtetszett, nem csak a rövidsége miatt, hanem mert szórakoztat és azért meg is dolgoztat.

Elsőre amikor csináltam, azt gondoltam, hogy laza lesz, de hiába huszonöt perc, az utolsó tíz percben azért már kellett tartani magamat, hogy ne adjam fel. 
A mosolygós, kedves edző hölgy pedig a "kisugárzásával" is motivál.:) Angol nyelvű videó, de szerintem aki nem tud angolul, azoknak sem fog nehézséget okozni.:)
Van egy hosszabb verzió is, azt majd egy másik bejegyzésben...:)


Kiknek ajánlom:

  • Akik nem szeretnének sok időt tölteni a napi tornával, vagy nincsen idejük

  • Akik szeretnének valami újat kipróbálni

  • Azoknak, akik szeretik az egyszerűbb gyakorlatokat

  • Akik szeretik a fitness-kickboxot, azoknál szerintem nem kérdéses...:)

 

Egy kis motivációs fotó a mozgáshoz;) :

szép-has-274x300.jpg

 

 

 

Jó edzést!:)
KEEP SMILE:)

 

süti beállítások módosítása